Du benytter en utdatert nettleser som Vinmonopolet.no ikke lenger støtter

Vennligst last ned en av følgende oppdaterte, gratis og gode nettlesere:

Vi ønsker deg velkommen igjen.

Vinmonopolet sin årsberetning for 2017

Les administrerende direktør Hilde Britt Mellbye og resten av ledergruppen sine tanker om fjoråret og fremtiden. I vår årsrapport finner du i tillegg nøkkeltall for Vinmonopolet sin virksomhet i 2017.

Tekst:
Vinmonopolet

foto

Foto:

Her finner du vår årsrapport for 2017 i sin helhet (PDF, eksternt nettsted)

Kursen for Vinmonopolet er satt

- Vi har brukt store deler av 2017 til å utvikle ny visjon for Vinmonopolet og startet utviklingen av nye verktøy som skal hjelpe oss å nå målene vi har satt oss. Det har vært en omfattende prosess, og hele organisasjonen har vært involvert. For meg som leder har det vært imponerende å se hvordan alle ledd har bidratt med enorm entusiasme og kunnskap. Det er ingen selvfølge og kanskje spesielt ikke for en virksomhet som på mange måter er en bekreftet suksess. Vinmonopolet har toppet TNS Gallups syndikerte omdømmemåling, vi ble kåret til Årets Nettbutikk, og sist, men ikke minst er vi svært godt likt av kundene våre, så godt likt at vi i 2017 endte på en solid fjerdeplass på BIs kundebarometer. I tillegg kan vi helt ubeskjedent slå fast at vi tilbyr til det norske folk verdens største og beste vinbutikk – via bredde i sortimentet, kvaliteten på produktene og kompetansen til de ansatte.

Les resten av administrerende direktør Hilde Britt Mellbye sin beretning i årsrapporten. Der finner du også ledergruppen sine tanker om fjoråret og fremtiden, i tillegg til nøkkeltall for Vinmonopolet sin virksomhet i 2017.