Du benytter en utdatert nettleser som Vinmonopolet.no ikke lenger støtter

Vennligst last ned en av følgende oppdaterte, gratis og gode nettlesere:

Vi ønsker deg velkommen igjen.

Polet er mest pop!

Hurra og takk til alle våre kunder for at de kårer oss på topp i norsk kundebarometer.

omdømmepris mai 2020 artikkel.jpg

14.mai mottok administrerende direktør Elisabeth Hunter kundetilfredshetsprisen 2020 på vegne av alle kollegaene i Vinmonopolet.

Polet har oppnådd gode resultater på Norsk Kundebarometer i en årrekke, men dette er første gang Vinmonopolet går helt til topps. Kundetilfredsheten samlet sett er høyere enn noensinne, og Vinmonopolets resultat er blant de høyeste som noensinne er målt! Dette er også første gang en representant for varehandelen vinner prisen.

 
-Konkurransen har altså aldri vært tøffere. At vi likevel klarer å levere det lille ekstra som gjør oss til vinnere av Norsk kundebarometer 2020 viser at vi lykkes med vårt harde og langsiktige arbeid for å gi det beste kundemøtet - hver gang. Det motiverer oss til å fortsette å jobbe for å gi kundene våre den aller beste faglige veiledningen, det beste utvalget og det beste kundemøtet, lover en rørt Elisabeth Hunter. 
-Vi er best i klassen på kundetilfredshet, samtidig som vi leverer på samfunnsoppdraget ved at vi alltid selger med ansvar. Det viser at vi behersker den krevende balansegangen å være en ansvarlig samfunnsaktør og en faghandel i verdensklasse.