Tilbake
Om ossAktuelt

Ny køløsning for produkt­lanseringene

Vårt nye system for digital køløsning fungerer litt annerledes - her er endringene.

Publisert 27. februar 2024

1. Hold vinduet aktivt

Det viktigste å huske på, er at vinduet i nettleseren der du har køen, må holdes aktivt. Det betyr at maskinen ikke må gå i dvale mens du står i kø. Dette gjelder enten du er i appen eller på nettsidene.

Et tips er å sette innstillingene på maskinen din så den ikke går i dvale. Alternativt må du gå inn på siden med jevne mellomrom. Hvor ofte vil variere avhengig av innstillingene på maskinen din.

2. Oppstart kl. 07.30

Den andre forskjellen er at vi starter køen en halv time senere: kl. 07.30.
Det vil si at nettsidene heller ikke stenger før kl. 07.30.
Nettsidene blir tilgjengelige igjen så snart køen er tom.

3. Ikke kønummer

Når du kommer inn i venterommet for køløsningen, får du ikke lenger et kønummer. Istedenfor får du se estimert ventetid.

Vær oppmerksom på at ventetiden fort kan endre seg, for eksempel om noen går ut av køen. Det er derfor viktig å følge godt med så du ikke mister plassen.

4. 10 minutter på å handle

Når det er din tur får du tilgang til nettbutikken og kan fritt handle i 10 minutter. 

Det er ingen prioritering når du er inne i nettbutikken; det førstemann til mølla for å gjennomføre kjøpet. Vi gjør oppmerksom på at varer ikke blir reservert før kjøpet er gjennomført.

Gi oss tilbakemelding

Vi vil jobbe videre med denne løsningen i takt med leverandørens utvikling. For at det skal bli best mulig, ønsker vi oss tilbakemeldinger fra dere.

Send gjerne en epost til [email protected]

Om noe ikke har fungert som forventet, er det fint om du kan inkludere informasjon om du brukte appen eller nettsidene, og eventuelt hvilken nettleser du brukte. Et skjermbilde kan også hjelpe oss ved en eventuell feilsøking.