Lanseringsplan for andre halvår 2026
Dette er bakgrunnen for hva som lanseres av nye produkter på Vinmonopolet andre halvår 2026.
Denne lanseringsplanen gir bakgrunn for hvilke produkter Vinmonopolet ønsker å lansere andre halvår 2026. Lanseringsplanen inneholder færre spesifikasjoner enn tidligere og har en fornyet form. Planen er utarbeidet på bakgrunn av analyser av nasjonale og internasjonale trender, salgsutvikling og forventet etterspørsel.
Lanseringsplanen er tilpasset sesonger, trender og utviklingen i salget. Samtidig skal lanseringene skape valgmuligheter og konkurranse innenfor de ulike varegruppene og prissegmentene. Vi skal nå alle de fire kundesegmentene våre med relevante nye produkter.
Sortimentet og lanseringsplanen bidrar på denne måten til å bringe Vinmonopolet enda nærmere vår visjon om å bli «ønsket av alle». Vi skal være en faghandel i verdensklasse, samtidig som sortimentsarbeidet skal bidra til at Vinmonopolet er en pådriver for bærekraft.
Sist oppdatert: